قوانین و مقررات

* ساعت کار فروشگاه  برای تحویل روزانه کالاهای گروه سوپرمارکت 8 الی 21 می باشد

* ارسال کالاهای گروه سوپر مارکت طی همان روز کاری پس از ثبت سفارش انجام خواهد شد

* ارسال کالاهای سایر گروهها یک روز کاری پس از ثبت سفارش انجام خواهد شد   

* سفارشات سوپرمارکت ثبت شده پس از ساعت 21 ، یک روز کاری  پس از ثبت سفارش ارسال خواهد شد   

* قبل از ارسال کالاهای گروه سوپرمارکت در شهر اراک با شماره تلفن ثبت شده توسط خریدار محترم ، هماهنگی لازم از طرف تیم ارسال صورت میگیرد                                        

*** برای ارسال پیشنهادات و انتقادات خود با ایمیل info@dariushmarket.ir در ارتباط باشید و ما را در ارایه خدمات بهتر یاری  فرمایید***           

 

شرایط بازگشت کالا                                  

 

هدف داریوش مارکت جلب رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز تا 3 روز  از زمان تحویل امکان پذیر است. برای بازگشت کالا ابتدا حد اکثر  یک روز پس از دریافت کالا و مشاهده کردن هرگونه مغایرت با کالای ثبت شده و یا وجود نقص فنی و ظاهری با تیم خدمات مشتریان داریوش مارکت تماس بگیرید. تیم ما ابتدا شرایط بازگشت کالای مورد نظرشما را کامل توضیح خواهند داد،اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغازمیشود. مشتریان عزیزشهرستان کالای موردنظر را به همراه فاکتور ازطریق پست ،به آدرس انبار داریوش مارکت (اراک- فازیک شهرک شهید بهشتی- خیابان توحید- کوچه توحید2- کد پستی 3818943394) برگشت خواهند داد. امکان جمع آوری کالای بازگشتی در محدوده زمانی مجاز برای کالاهای مجاز فقط برای شهر اراک، توسط سرویس حمل داریوش مارکت به صورت رایگان وجود دارد. به این منظور، از طرف تیم ارسال باشما برای هماهنگی زمان تماس خواهندگرفت.

 

شرایط بازگشت کالای دیجیتال

لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه سوء تفاهم احتمالی، هنگام تحویل کالا، حتما موارد ذیل را رعایت فرمایید: هنگام تحویل گرفتن، قبل از بازکردن کالا، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمایید تا با مدلی که شما در سفارش خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد. درصورت وجود مغایرت در مواردی از قبیل: مدل، رنگ، ظرفیت و گارانتی درج شده در سفارش، باید از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا 24 ساعت به تیم خدمات مشتریان اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت و هماهنگی های لازم جهت فرستادن کالا به داریوش مارکت صورت گیرد. چنانچه بعد از باز کردن بسته بندی، مشخص گردید کالا دارای معایبی از قبیل روشن نشدن و هر گونه معایب ظاهری از جمله شکستگی، خراشیدگی و ... باشد، خریدار موظف است بلافاصله پس از زمان تحویل، با تیم خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد و درصورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی، مشکل نرم افزاری باشد، می بایست بلافاصله پس از دریافت کالا  به خدمات مشتریان اطلاع داده شود. پس از اطلاع مشتری و پیگیری تیم خدمات مشتریان و درصورت تایید کارشناس فنی مبنی بر بازگرداندن کالا، شما می توانید کالای خود را طبق شرایط ذکر شده در فرآیند بازگشت کالا، بازگردانید. هنگامی که کالای شما به تیم کارشناسی فنی تحویل داده شود، بررسی صورت گرفته و نتیجه از طرف تیم خدمات مشتریان به شما اعلام می گردد. در این حالت، با توجه به نوع مشکل کالا، به یکی از سه حالت ذیل به شما پاسخ داده خواهد شد: 1- درصورتی که خرابی ذاتی باشد، کالای معیوب با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال می شود یا درصورت ناموجود بودن، مبلغ کالا به مشتری عودت داده خواهد شد. 2- درصورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، مورد تایید نبوده و همان کالا مجددا برای مشتری ارسال می گردد در این صورت کلیه هزینه های جابجایی به عهده مشتری می باشد. 3- درصورتی که اختلال، ناشی از ایرادهای جزئی و نرم افزاری (قابل رفع با Update و Reset) باشد، کالای شما توسط داریوش مارکت به گارانتی تحویل داده شده و پس از اطمینان از اصلاح و سلامت دستگاه، به شما عودت داده می شود. خواهشمند است توجه فرمایید که پس از زمان 24 ساعت ، داریوش مارکت هیچ گونه مسولیتی در قبال کالای خریداری شده ندارد و شما می توانید شخصا درخواست خود را از شرکت گارانتی کننده پیگیری نمایید. در مورد کالای دیجیتال و الکترونیک، اگر کالا سالم و دقیقا مطابق سفارش باشد، به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود.

 
شرایط بازگشت کالای مدو لباس، کتاب، اسباب بازی، آرایشی و بهداشتی، لباس زیر و عطر
  • درمورد پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، در صورت مطابقت نداشتن کالا با سفارش، زدگی یا پارگی، مناسب نبودن سایز ، راضی نبودن از کیفیت ، بدون اینکه برچسب کالا جداشده باشد،بدون بوی عطر،بدن و کاملا مطابق بسته ارسالی تا قبل  24ساعت می توانید کالای خود را با هماهنگی تیم خدمات مشتریان برگشت دهید.

  • لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس زیر و عطر به هیچ عنوان به دلیل موارد بهداشتی قابل برگشت نمی باشد.

  • در مورد اسباب بازی در صورتی که پکیج کالا باز نشده باشد امکان مرجوعی وجود دارد .

  • خمیر بازی ، لوازم التحریر، کتاب ، سی دی و دی وی دی نیز غیرقابل برگشت می باشد.

  • همچنین در مورد زیور آلات، امکان برگشت گوشواره وجود ندارد.